در این جلسه، درمورد آیتم های موجود در منو مدیریت راهنما در جوملا مطالعه خواهیم کرد.بر روی منو راهنما در صفحه مدیریت جوملا کلیک کنید ، یک منوی کشویی همانطور که در شکل زیر نمایش داده خواهد شد مشاهده خواهید کرد:
صفحه راهنما ، کاربر را برای ایجاد وب سایت جوملا راهنمایی می کند. بر روی راهنما > راهنمای جوملا کلیک کنید، صفحه نمایش داده شده در شکل زیر نمایش داده می شود.
انجمن پشتیبانی رسمی در پشتیبانی از تبادل ایده ها و نظرات به طور رسمی در جوملا کمک می کند. بر روی راهنما > انجمن رسمی پشتیبانی کلیک کنید ، صفحه ای مانند تصویر زیر نمایش داده می شود:
این انجمن مختص به زبانی می باشد که شما برای سایتتان انتخاب کرده اید یعنی شما وقتی وارد این صفحه می شوید مطالب و گفتگوهای به همان زبانی که برای سایتتان انتخاب کرده اید خواهید دید که می توانند در بسیاری از موارد به شما کمک کنند به طور مثال در تصویر زیر زبان اصلی سایت فارسی می باشد و در این سایت نیز مطالب و محتواهای مفیدی با این زبان دیده می شود. روی راهنما > انجمن رسمی زبان کلیک کنید ، صفحه ای مانند شکل زیر نمایش داده می شود.
مستندات Wiki ورود مستقیم به قسمت مستندات جوملا در سایت اصلی جوملا را شامل می شود که در آن جا مجموعه بزرگی از اطلاعات ودانش های مرتبط با جوملا و این سیستم مدیریت محتوا گردآوری شده اند.
روی راهنما > مستندات Wiki کلیک کنید ، صفحه ای مانند شکل زیر نمایش داده می شود.
افزونه های جوملا قابلیت وب سایت های جوملا را گسترش می دهد. در صفحه افزونه جوملا افزونه های بسیاری برای استفاده در وب سایت های جوملا وجود دارد. شما با کلیک بر روی راهنما > افزونه های جوملا به سایت اصلی جوملا صفحه افزونه های آن وارد می شوید که در آن جا بسیاری از افزونه های جوملا گردآوری و معرفی گردیده اند. به تصویر زیر توجه کنید:
ترجمه های جوملا در ترجمه زبان در فایل های اصلی جوملا کمک می کند. این صفحه کمک می کند تا در اسناد و صفحات به همراه سایر وظایف ، نیاز جامعه متنوع زبان را برآورده سازد. بر روی راهنما > ترجمه های جوملا کلیک کنید ، به سایتی مرتبط با سایت اصلی جوملا وارد میشوید، مانند تصویر زیر:
منابع جوملا در یافتن ارائه دهندگان خدمات حرفه ای کمک می کند.این گزینه کمک می کند تا کاربران بتوانند کارهای دیگری را در سیستم مدیریت محتوا جوملا متصل و انجام دهند. بر روی راهنما > منابع جوملا کلیک کنید ، به سایتی مرتبط با سایت اصلی جوملا مانند تصویر زیر وارد می شوید:
اجتماع جوملا به ارائه اخبار جوملا از سراسر جهان در یک مکان کمک می کند. بر روی راهنما > اجتماع جوملا کلیک کنید ، به سایتی مرتبط با سایت اصلی جوملا مانند تصویر زیر وارد می شوید:
مرکز امنیت در فراهم کردن حضور عمومی برای موضوعات امنیتی کمک می کند. به تشخیص یک مشکل یا هک شدن سرویس ها کمک می کند. بر روی راهنما > تیم امنیت کلیک کنید ، به سایتی مرتبط با سایت اصلی جوملا مانند تصویر زیر وارد می شوید:
منابع توسعه دهنده در تهیه منابعی برای کاربرانی که مایل به ساخت یا نگهداری نرم افزار بر اساس بستر جوملا هستند ، کمک می کند. بر روی راهنما > منابع توسعه دهندگان کلیک کنید ، به سایتی مرتبط با سایت اصلی جوملا مانند تصویر زیر وارد می شوید:
این امکان به شما این امکان را می دهد که دانش خود را با سایر کاربران جوملا درمیان بگذارید و در صورتی که سوالی در مورد این سیستم مدیریت محتوا و یا یک مشکل دارید مطرح کنید تا سایر دوستان و کاربران در سرتاسر جهان به شما کمک کنند. بر روی راهنما > سامانه تبادل دانش کلیک کنید ، به سایتی مرتبط با سایت اصلی جوملا مانند تصویر زیر وارد می شوید:
فروشگاه جوملا به کاربر کمک می کند تا حداکثر تعداد محصولات مرتبط با جوملا را خریداری کند ، هنگامی که روی یک محصول خاص کلیک می کنید ، توضیحات مختصری درباره آن محصول دریافت می کنید که در آن کاربران می توانند آن را بخوانند و خریداری کنند. بر روی راهنما > فروشگاه جوملا کلیک کنید ، به سایتی مرتبط با سایت اصلی جوملا مانند تصویر زیر وارد می شوید:
1399-1391 © تمامی حقوق مربوط به وب سایت جوم آریا ( شرکت فناوری آریا خرم ) می باشند .
با افتخار نیرو گرفته از سیستم مدیریت محتوای جوملا
میزبانی هاست وب سایت جوم آریا بر روی سرورهای قدرتمند : میزبان فا